Wat is de levertijd?
We doen ons uiterste best om je bestelling binnen 48 uur na ontvangt van je betaling aan je op te sturen. Hou er hierbij wel rekening mee dat we voor de daadwerkelijke bezorging afhankelijk zijn van PostNL.
Wil je dat we een product voor je op maat maken? Dan doen we ons best om je binnen één werkdag, nadat je je wensen hebt doorgegeven, één of meerdere voorbeelden via WhatsApp te sturen. Ga je akkoord met het gemaakt voorbeeld? Dan sturen we over het algemeen binnen 24 uur het product naar je toe.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen altijd € 4,50 (het tarief van PostNL voor brievenbuspost), ongeacht de grootte van het uiteindelijk te verzenden pakket. De werkelijke kosten worden getoond in je winkelwagen.
Is de bestelling € 50,00 of meer? Dan brengen wij geen verzendkosten in rekening.
Waarom maakt Mini & Maxi gebruik van hergebruikte verpakkingsmaterialen?
Wij proberen de verpakkingskosten zo laag mogelijk te houden zodat wij onze producten tegen scherpe prijzen kunnen blijven aanbieden. Daarnaast proberen wij zo veel mogelijk aan het milieu te denken.
Dat betekent dat we voor het verzenden van bestellingen via pakketpost zoveel mogelijk gebruik maken van hergebruikte verpakkingen. Hierdoor kan het voorkomen dat je je bestelling ontvangt in een doos met de opdruk van een ander bedrijf. We zorgen er wel altijd voor dat onze naam duidelijk zichtbaar is op de buitenkant van de doos.
Voor de verzendzaken maken wij gebruik van zaken die zijn gebruikt van gerecycled plastic.
Hoe maak ik de producten, zoals een speenkoord en bijtring, schoon?
Alle siliconen en houten producten kunnen schoongemaakt worden met koud of warm water of een vochtig doekje. Let wel op dat bij veelvuldig schoonmaken in er een kans is dat de kleuren vervagen. Let er wel op dat de clip van het speenkoord niet nat wordt.
Hoe zit het met de veiligheid van de producten?
Kijk hiervoor op de pagina Veiligheid.
Wat moet ik doen als er een product kapot gaat?
Bij Mini & Maxi vinden wij twee dingen heel belangrijk: we willen dat jouw kind veilig onze producten kan gebruiken en wij willen dat jij tevreden bent over onze producten.
Merk je dat je product slijt of is deze kapot gegaan? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een berichtje via WhatsApp.
We zullen dan samen kijken naar een oplossing. Indien nodig sturen we je een nieuw product op; de kosten hiervoor zijn dan uiteraard voor onze rekening.