Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?

We doen ons uiterste best om je bestelling binnen 48 uur na ontvangt van je betaling aan je op te sturen. Hou er hierbij wel rekening mee dat we voor de daadwerkelijke bezorging afhankelijk zijn van PostNL.

Wil je dat we een product voor je op maat maken? Dan doen we ons best om je binnen één werkdag, nadat je je wensen hebt doorgegeven, één of meerdere voorbeelden via WhatsApp te sturen. Ga je akkoord met het gemaakt voorbeeld? Dan sturen we over het algemeen binnen 24 uur het product naar je toe.

 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen altijd € 3,95 (het tarief van PostNL voor brievenbuspost) of € 6,95 (het tarief van PostNL voor pakketpost). De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het uiteindelijk te verzenden pakket. De werkelijke kosten worden getoond in je winkelwagen.
Is de bestelling € 50,00 of meer? Dan brengen wij geen verzendkosten in rekening.

 

Waarom maakt Mini & Maxi gebruik van hergebruikte verpakkingsmaterialen?

Wij proberen de verpakkingskosten zo laag mogelijk te houden zodat wij onze producten tegen scherpe prijzen kunnen blijven aanbieden. Daarnaast proberen wij zo veel mogelijk aan het milieu te denken.
Dat betekent dat we voor het verzenden van bestellingen via pakketpost zoveel mogelijk gebruik maken van hergebruikte verpakkingen. Hierdoor kan het voorkomen dat je je bestelling ontvangt in een doos met de opdruk van een ander bedrijf. We zorgen er wel altijd voor dat onze naam duidelijk zichtbaar is op de buitenkant van de doos.
Voor de verzendzaken maken wij gebruik van zaken die zijn gebruikt van gerecycled plastic.

 

Hoe maak ik de producten, zoals een speenkoord en bijtring, schoon?

Alle siliconen en houten producten kunnen schoongemaakt worden met koud of warm water of een vochtig doekje. Let wel op dat bij veelvuldig schoonmaken in er een kans is dat de kleuren vervagen. Let er wel op dat de clip van het speenkoord niet nat wordt.

 

Hoe zit het met de veiligheid van de producten?

Kijk hiervoor op de pagina Veiligheid.

 

Wat moet ik doen als er een product kapot gaat?

Bij Mini & Maxi vinden wij twee dingen heel belangrijk: we willen dat jouw kind veilig onze producten kan gebruiken en wij willen dat jij tevreden bent over onze producten.
Merk je dat je product slijt of is deze kapot gegaan? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een berichtje via WhatsApp.
We zullen dan samen kijken naar een oplossing. Indien nodig sturen we je een nieuw product op; de kosten hiervoor zijn dan uiteraard voor onze rekening.

 

© 2019 Mini en Maxi | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.